#110 - JEWELLERY

Tytuł: Jewellery
Autor: Herbsss
Adres: https://www.wattpad.com/story/45286728
Twoje zamówienie od razu mi się spodobało i chciałam zrobić coś mega super, ale oczywiście nie wyszło tak, jakbym sobie tego życzyła. W każdym razie jestem zadowolona z efektów. Na początku miałam inny pomysł, ale nie mogłam znaleźć odpowiedniego zdjęcia. Po długich poszukiwaniach, jedynie to wydawało się być w porządku. Moim faworytem jest zdecydowanie ostatnia.
Prosiłabym także o podanie linku do opowiadania, gdy tylko zostanie ono opublikowane. Podoba mi się także pomysł na opowiadanie, więc chętnie bym na nie zajrzała:)








Curly Angel x

3 komentarze:

  1. O MÓJ BOSZZ... *.* Okładka jest po prostu prześliczna i w dodatku została zrobiona w expresowym tempie. Zajrzałam tu tylko żeby sprawdzić czy w ogóle ktoś przyjął moje zamówienie, at u proszę. ;>
    Link podam w najbliższym czasie. Musze jeszcze troszkę dopracować prolog. ;) Ciesze się, że choć w małym stopniu Cię zainteresowałam. Jeszcze raz dziękuję za okładkę. Jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się czwarta. Mam małą prośbę- Dałabyś radę poprawić tylko napis- Herbsss. Ogółem rozmiar jest w porządku, tylko czy wszystkie litery mogłyby być drukowane?
    Przepraszam za kłopot,a to link do opowiadania- https://www.wattpad.com/myworks/45286728-jewellery

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WioskaSzablonów | x.