#120 - TAJEMNICA LOSU

Tytuł: Tajemnica Losu
Autor: PaullaKz
Adres: www.wattpad.com/story/45103391
Okay, powiem szczerze i bez bicia: przeklęłam tę okładkę jak leci. Jeszcze przy żadnej nie leciało tyle niecenzuralnych słów, ale... osobiście jestem z niej zadowolona. Rzadko kiedy wykonuję okładki łączone, wolę minimalistyczne itp., ale z tej jestem dumna. Mam tylko nadzieję, że autorce się spodoba, bo sama uprzedziła na początku zgłoszenia, że jest wybredna. Chciałabym podołać i sprawić, że będzie zadowolona, ale no cóż. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję. 
Jest w dwóch wersjach kolorystycznych, niebieskawej i brązowawej. ;) 




Z powyższych niebieskich mój faworyt to ostatnia. Podoba mi się ta czcionka. Z poniższych zaś pierwsza i druga, która jest identyczna do powyższej. 





Jeżeli coś nie pasuje, chciałabyś inaczej... Pisz, zawszę mogę pokombinować inaczej. Albo może pokombinować inna z dziewczyn. ;) Ale w razie jakbyś którąś wybrała, daj znać którą. ;)
Koneko
© Agata | WioskaSzablonów | x.