#79 - LIGHT & DARKNESS

Tytuł: Light & Darkness

Autor: MegNesSo






A więc: To jest wszystko prawie to samo, ale trochę inne :P
Nie wiem czy zamówienie nadal aktualne, ale postanowiłam zrobić :)
Jako główną bohaterkę wybrałam Becky G, ponieważ nie miałaś wybranej osoby. Mam nadzieję, że Becky Ci odpowiada ;)
Chciałaś również tą samą wersję, ale z polskimi napisami, co jednak nie było zbyt proste do zrobienia, gdyż każda czcionka, która choć odrobinę pasowała nie miała polskich znaków :/
Mam nadzieję, że to nie problem i okładka się podoba :)
Gdyby coś było nie tak - śmiało pisz w komentarzu :D



Grace Lovelis




2 komentarze:

  1. Boże! Serdecznie dziękuję! :* Nic się nie dzieje, jeśli chodzi o okładkę z polskimi napisami. Już wiem u kogo będę zamawiać okładki. (link do Waszego bloga dodam w opisie. Jestem dumna z okładki :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba :)

      Usuń

© Agata | WioskaSzablonów | x.