#87 - SPACES

Tytuł: Spaces
Autor: iimagic177
Adres: http://www.wattpad.com/story/37182448
Wykorzystałam tylko zdjęcie Justina. Miałam pewną wizję i szłam za nią, czy wyszło – nie wiem. Spodobały mi się jego zdjęcia dla magazynu Hero i po prostu musiałam je wykorzystać. Mam nadzieję, że takie pasują. Nie użyłam cytatu, bo z doświadczenia wiem, że bardziej podobają się te skromniejsze okładki, mimo że w zamówieniu został podany cytat. Liczę na to, że mi wybaczysz i wybierzesz którąś z tych, które przygotowałam. Moim faworytem jest pierwsza:)





Curly Angel x

2 komentarze:

  1. Jejku są świetne ;o Wybaczam Ci nie użycie cytatu bo wtedy byłoby wszystkiego za dużo. Są genialne i mi też najbardziej podoba się pierwsza :) Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi się robiło tą okładkę, więc jeśli obydwie jesteśmy usatysfakcjonowane – jestem w pełni szczęśliwa ^^
      Niech ci służy.

      Usuń

© Agata | WioskaSzablonów | x.