#88 - BREATHLESS

Tytuł: Breathless
Autor: MrsDarkness_
Adres: ---
Okay... Od czego by tu zacząć. Ta okładka sprawiła mi małe trudności, mimo że się na to nie zapowiadało. Ciężko było mi znaleźć zdjęcia Lou i Shelley, które do siebie pasowały. Dlatego też, ta wersja, na której znajdują się oboje, jest według mnie najgorsza i wstawiam ją tu ze wstydem. Dam ją na sam koniec, żeby nie odstraszała.
Zrobiłam dwie wersje okładki z parą. Obydwie mi się podobają, bo wyglądają o wiele estetyczniej, niż ta, w której sklejałam dwa zdjęcia. Pozwoliłam sobie zrobić także okładkę z samym Tommo (to zdjęcie mnie urzekło). Przepraszam, że nie zaszalałam z czcionkami, ale ta tak jakoś mnie urzekła i nie mogłam dobrać innej. Ze wszystkich, moim faworytem jest wersja druga. Mam nadzieję, że którąś wybierzesz.








Curly Angel x

1 komentarz:

  1. Przeprasza za wszystkie trudności :) Miałam jakiś pomysł i chciałabym go sobie porównać co teraz okazało się błędem. Stworzyłam tyle genialnych okładek, że wybór będzie ciężki. Bardzo dziękuję ☺

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WioskaSzablonów | x.