#141 - HARRY POTTER I BLIŹNIACZE OCZY

Tytuł: Harry Potter i Bliźniacze oczy
Autor: MargaretAgnesRiddle
Adres: ---
Powracam! Byłam na wakacjach (powiadomiłam tylko Curly Angel za co przepraszam pozostałe dziewczyny, wybaczycie mi?)

Co do okładki: Pierwszą wersję pokazywałam Ci w wiadomościach, a tą drugą zrobiłam dzisiaj i tak trochę bardziej mi się podoba :)
Nie oszukujmy się! Oby dwie są straszne (jak dla mnie), a moja wena pojechała na Antarktydę zapominając wziąć mnie ze sobą ;_; (bo kto widział, żeby człowiek mógł normalnie funkcjonować czy 40 stopniach na dworze - serio ;_;)
Powracając do tematu: Mam nadzieję, że Tobie okładki przypadły do gustu, jak coś to wiesz gdzie mnie znaleźć (tylko błagam bez zabijania :O)


A teraz idę robić pozostałe Twoje zamówienia :)

Grace Lovelis 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję! Obie są przepiękne! *,* Jesteś moim bossem :* Co do temperatury, która wpływa na ludzi to... Zgadzam się! Jest za gorąco, aby mózg sprawnie funkcjonował w tę pogodę. >,< Niech te upały się kończą...
    Nikt Cie tu nie zabije. :D Tylko nie waż mi się popełnić seppuku!
    Tak, wiem, gdzie Cię znaleźć. :D Zaraz odpowiem na Twoje wiadomości. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Popracuj nad dodawaniem czcionek, bo na drugiej ich nie widać. W Photoscape jak dodajesz tekst to pod ramką z nim, nazwą czcionki itd., masz cień i obramowanie, warto się pobawić bo dobre efekty wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można dodać adres opowiadania. :)
    Link: https://www.wattpad.com/story/45255920-harry-potter-i-bli%C5%BAniacze-oczy-fanfiction

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WioskaSzablonów | x.