#150 - Harry Potter i Bliźniacze oczy - gify

Tytuł: Harry Potter i Bliźniacze oczy
Autor: MargaretAgnesRiddle
Adres: ---
Oto gify z zielonymi oczami :D
(to nie tak, że zapomniałam jak się to robiło i przez godzinę próbowałam zmienić kolor pędzla z brązowego na zielony xD)
Po zrobieniu trzech gifów automatycznie moja ręka klikała "warstwa > pędzel > oczy > warstwa ..."

Tak czy siak mam nadzieję, że gify spełniają Twoje oczekiwania :)
Żeby nie tworzyć mega długiego postu, to klikaj w numerki i będzie Cię przenosiło do gifów ;)

1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13


3 - Nie wyszło, wiem ;_;
8 - Oczy się jej tak jakby świecą, nie wyszło, wiem :(
9 - Również oczy się świecą, ale wydaje mi się, że tu, to fajnie wygląda :)
11 - Mało widać, że te oczy są zielone, ale gdybym dodała więcej koloru byłoby dziwnie, bo kolory w gifie ogólnie są mało nasycone.
12 - Coś jakoś...

I totalnie zapomniałam o tych zdjęciach rodzinnych itp., a obiecałam, że do środy dodam gify, więc będziesz musiała jeszcze trochę poczekać na zdjęcia, za co OGROMNIE przepraszam :(

Ovciaq (Grace Lovelis)
© Agata | WioskaSzablonów | x.