#170 - AND I SURVIVED

Tytuł: AND I SURVIVED
Autor: Minette_17
Link:
Kliknij mnie!
 Miałam tą notkę opublikować wczoraj wieczorem, ale miałam pewne komplikacje. Właściwie to zamawiająca pisała, ze anuluje zamówienie, ale zanim to zrobiła, ja już zdążyłam zrobić coś takiego:


Nie chciałam marnować mojej pracy i pozwoliłam sobie tu wstawić tą okładkę, żeby zamawiająca chociaż oceniła. Starałam się, ale moje umiejętności chyba nie są aż tak dobre, jak reszty załogi, ale to chyba normalne, bo jestem początkująca. Mimo wszystko mi się tam podoba, raczej bez przeszkód mogę stwierdzić, że jest dobrze.  

PS. Zamawiajcie i komentujcie, jak chcecie częściej notki!

2 komentarze:

  1. Cześć!
    Muszę przyznać, że okładka wyszła ci naprawdę wspaniale. Jestem pod wrażeniem! I to, że jesteś początkująca, wcale nie ma znaczenia. Widziałam już wiele okładek (na naprawdę dobrym poziomie? Mogę się tak wyrazić?) i twoja zdecydowanie się do nich zalicza. Właśnie tak wyobrażałam sobie moją idealną okładkę. I wiem, że pisałam, że anuluje zamówienie, ale biorąc pod uwagę twoją świetnie wykonaną pracę, mogłabym ją wstawić?
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w tworzeniu okładek.
    Minette xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszyłaś mnie tym komentarzem niesamowicie! Dzięki wielkie! ^^ Bierz, przecież to dla ciebie, lecz nie zapomnij zostawić linku do naszego bloga, jak mówi regulamin. Pozdrawiam i życzę sukcesów z opowiadaniem. ;)

      Usuń

© Agata | WioskaSzablonów | x.