#173 - TA CHWILA SZCZĘŚCIA


TYTUŁ: TA CHWILA SZCZĘŚCIA
AUTOR: MADDIE DELF
LINK: 
KLIKNIJ MNIE!

Hej, przychodzę tu z małym opóźnieniem i to bardzo niepewnie. Okładka miała być dodana chyba wczoraj i być podobna do tej. Tylko tym się sugerowałam, bo więcej informacji nie otrzymałam, oprócz zdjęć jakie się na niej znajdują. Jednak zamiast jednej, zrobiłam dwie wersje. Mam nadzieję, ze zamawiającej jedna z nich przypadnie do gustu. Jeśli chciałaby coś poprawić, lub w ogóle zmienić niech pisze, ale jak dla mnie obydwie wyszły zadowalająco. 

 

Tą po prawej robiłam jako pierwszą i napis pisałam własnoręcznie, po czym stwierdziłam, ze nie wygląda to zbyt korzystnie. Kiedy chciałam to zmienić okazało się, ze już nie mogę powrócić do wersji bez tekstu. Po małej edycji doszłam do wniosku, ze jednak mi się to podoba i zostawiłam tak.

Podczas robienia tych okładek była taka chwila, ze chciałam rzucić wszystko w kąt, ale pomimo wszystko miałam frajdę.

Do następnego zamówienia. :)


7 komentarzy:

  1. Obie są cudowne i awww.... takie cudowne, że szczerzę się do nich :'D Od razu idę ustawić, którąś z nich, ale nie mam pojęcia, która bo one są cudowne i takie idealne, że nie wiem jaką wybrać <3 Dziękuję za czas poświęcone na te okładki. Są niesamowite. jeszcze raz dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, dla takich ludzi jak ty chce się tworzyć, chociaż ogólnie też się chce, ale dzięki takim osobom bardziej. Mam nadzieję, że ta okładka będzie ci wiernie służyć, bo muszę przyznać, nie sądziłam, że będzie prezentować się tak świetnie. :)

      Usuń
  2. W czym robicie, wykonujecie okładki? (chodzi mi o program) PS Okładki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zamówić okładkę. Gdzie mogę napisać?
    Jestem na telefonie i trudno cokolwiek znaleść. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem na telefonie i nie widzę problemu w kliknięciu na menu -_-
      Regulamin > Zamówienia
      Dla chcącego nic trudnego.

      Usuń
  4. Dziękujemy, mówię ja w imieniu wszystkich autorek (ma się rozumieć, ze wszystkie okładki na tym blogu są śliczne). Programy to... różne używamy. Ja zazwyczaj wykonuje okładki w najzwyklejszym Gimpie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co ta odp. u góry jest do ciebie, Paulina lovebooks. Tylko, że coś mi się dziwnie dodało, nie jest pod twoim kom., choć miała być, ale nie chce mi się edytować. :>

      Usuń

© Agata | WioskaSzablonów | x.