#176

Autor: Koneko
Adres: sprzedana-fanfiction.blogspot.com | imaginy-5sos.blogspot.com

Lubię się "chwalić" pracami i chciałabym przedstawić Wam trzy okładki jakie przygotowałam do trzech prac mojego autorstwa.  Zwłaszcza, że z pierwszych dwóch jestem cholernie zadowolona. Można też zauważyć, że idzie mi coraz lepiej z grafiką, co nie? ;) 



Jak klikniecie na obraz, powiększy się. Na dole znajduje się cytat z piosenki 5SOS - Broken Home. Piosenka złamała mi serce, stąd też opowiadanie. Znajdziecie je TUTAJ



Okładka do świątecznego imaginu, który pojawi się w Wigilię na IMAGINY 5SOS, zapraszam serdecznie, będzie to Christmas Box, czyli zbiór świątecznych opowiadań. Jestem zadowolona z utrzymania zimowej atmosfery na grafice. 



A to obraz do rozdziału mojego ff Sprzedana, który dodałam dzisiaj. Nie jestem zadowolona z tej pracy, głównie przez to, że kolory skóry Shay i Caluma się różnią. ;/ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WioskaSzablonów | x.